f ΗΝΙΟΧΟΣ FC futsal 5x5: Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΝΟΣ-Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΝΟΣ-Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

Αντωνης Μανος: 

Ο Ηνιοχος ειναι η ομαδας της καρδιας μου!

 

Αποτέλεσε… μήλον της έριδος για πολλές ομάδες στο καλοκαιρινό μεταγραφικό παζάρι, ωστόσο επέλεξε να επιστρέψει σε γνώριμα λημέρια και έτσι το… κόλπο γκρόσο έγινε από τον Ηνίοχο που ανακοίνωσε την απόκτηση του από τον Δούκα. Από πολύ νωρίς ο Αντώνης Μάνος έχει φροντίσει να δικαιώσει τις προσδοκίες των νεοφώτιστων και να κάνει… απόσβεση, μιας και είναι ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος! Ειδικά στο ματς με τον Μινώταυρο ήταν χάρμα οφθαλμών και με τα 7 γκολ που πέτυχε πήρε την από το χέρι την ομάδα του Παναγιώτη Μπαλάφα και την οδήγησε στη νίκη κόντρα στους περσινούς φιναλίστ του πρωταθλήματος!
Ο άσος του Ηνίοχου επισήμανε για την αναμέτρηση με τους ’’ταύρους’’: «Από την αρχή του παιχνιδιού ήμασταν συγκεντρωμένοι. Θέλαμε πολύ να πάρουμε το «τρίποντο» και τα καταφέραμε. Ήμασταν καλύτεροι στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, με εξαίρεση κάποια λεπτά προς το τέλος όπου η ομάδα του Μινώταυρου έπαιξε με πέμπτο παίκτη και εμείς κάναμε κάποια λάθη, τα οποία εκμεταλλεύτηκε και πλησίασε στο σκορ. Παρόλα αυτά είχαμε τη δύναμη να κρατήσουμε σχετικά απόσταση ασφαλείας και να διευρύνουμε το σκορ. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια και την πολύ καλή εμφάνιση. Επίσης, θέλω να συγχαρώ τον Αποστόλη Γκαϊφυλλια για την προσπάθεια που κάνει σαν παίκτης-προπονητής και να του ευχηθώ καλή συνέχεια».
Στην συνέχεια ο Μάνος μίλησε για τους στόχους του Ηνίοχου. «Η ομάδα απαρτίζεται από παιδιά με θέληση και κάποιους παίκτες πιο έμπειρους. Δουλεύουμε σκληρά ώστε κάθε αγωνιστική να είμαστε και πιο ισχυροί .Νομίζω ότι και τα αποτελέσματα μέχρι τώρα είναι ένα δείγμα της προσπάθειας μας. Δεν μπορώ να πω σε ποια θέση θα τερματίσει η ομάδα, αλλά σίγουρα μπορώ να υποσχεθώ πως εγώ και οι συμπαίκτες μου θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό ώστε η ομάδα να πάει ψηλά. Πιστεύω πως μπορούμε να το πετύχουμε, πάντα με υπομονή και σκληρή δουλειά».
Τέλος, ο διεθνής ποδοσφαιριστής αποκάλυψε: «Ο Ηνίοχος είναι η ομάδας της καρδιάς μου και η πρώτη μου ομάδα όπου και πρωταγωνιστήσαμε κάποιες χρονιές στο πρωτάθλημα μέχρι και το 2009. Ήξερα πως ο προπονητής μου, ο κ. Παναγιώτης Μπαλάφας αλλά και ο Ηνίοχος δουλεύουν σωστά παρ’ όλες τις δυσκολίες που μπορεί να υπάρχουν, γι’ αυτό και επέλεξα να επιστρέψω μετά από 3 χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Μπαλάφα για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη του, καθώς εκείνος είναι που με έβαλε στον χώρο του Futsal».

 ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΑΛΑΣ 
2 ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΝΙΟΧΟ

ΣΤΟΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΜΑΝΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου